sylwia michalak

Sylwia Michalak

Doktor nauk ekonomicznych, praktyk biznesu, trener, mentor, konsultant i strateg

  • Właściciel Sylwia Michalak Consulting
  • Pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
  • Wykładowca w BSP Business School Berlin Hochschule für Management, Berlin


Posiadam wieloletnie doświadczenie menedżerskie zdobyte w międzynarodowych przedsiębiorstwach handlowych i produkcyjnych. Z pasją wspieram rozwój kompetencji biznesowych prowadząc wykłady, szkolenia, sesje mentoringowe i doradcze.

Jestem współautorką i wydawcą książki „Niemiecki w biznesie. 2000 niezbędnych zdań i wyrażeń”
(aut. Sylwia Michalak, Nicole Urbanski).

Rozwój i skuteczność w biznesie

Prowadzę szkolenia z zakresu skutecznych negocjacji handlowych, współpracy z klientem strategicznym, prowadzenia trudnych rozmów w biznesie, zarządzania sprzedażą, profesjonalnej obsługi klientów, profesjonalnej komunikacji w biznesie, budowania zespołów, kierowania zespołami, skutecznej współpracy w zespole, zarządzania czasem, efektywności osobistej, asertywności, profesjonalnej prezentacji oraz budowania długofalowych relacji w biznesie.

Jestem mentorem i konsultantem w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, zarządzania zasobami ludzkimi, pozyskiwania i utrzymywania najlepszych pracowników, tworzenia skutecznych programów motywacyjnych i rozwojowych pracowników. Prowadzę doradztwo z zakresu zwiększenia zaangażowania pracowników w realizację celów biznesowych organizacji. Projektuję materiały i narzędzia do sesji Assessment Center i Development Center.

Przedmiotem moich zainteresowań naukowych są zachowania podmiotów rynkowych, determinanty osiągania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw na różnych rynkach oraz konkurencyjność zasobów ludzkich na rynku pracy. Interesuje mnie myślenie lateralne według koncepcji Edwarda de Bono.

o firmie

Sylwia Michalak Consulting założyłam w 2010 roku, by z pasją wspierać przedsiębiorstwa i ich pracowników w rozwoju i realizacji celów biznesowych. Od początku działalności łączę potrzeby biznesowe moich klientów i moje doświadczenie menedżerskie oraz dydaktyczne. Projektując szkolenia wdrażam innowacyjne metody edukacyjne. Pasjonuje mnie zarządzanie procesowe i doskonałość organizacyjna.

WSPÓŁPRACA

Współpracuję z przedsiębiorstwami, które budują swoją konkurencyjność na różnych rynkach. Zarówno krajowym, jak i międzynarodowych. W centrum tej współpracy jest zawsze człowiek. Współpracuję zgodnie z zasadą „Pytaj, Słuchaj, Proponuj”. Szukając rozwiązań mam zawsze otwarty umysł, wdrażając je, koncentruję się na celu. Cieszy mnie partnerstwo, w którym podstawę biznesu stanowią ludzie.

REFERENCJE

Moi klienci to przedsiębiorcy, którzy cenią jakość i rzetelność, współpracę mierzą efektami.

Referencje to zawsze miła informacja od przedsiębiorcy, dla którego realizuję projekt. Opinie klientów i ich ocena jest bardzo ważna. Z ciekawością i radością przyjmuję listy referencyjne i dzielę się nimi z nowymi klientami.

Doświadczenie
Kompleksowe podejście
Analiza potrzeb
PROFESJONALNA REALIZACJA
Satysfakcja Klientów

rozwiń KOMPETENCJE NIEZBĘDNE W BIZNESIE

NewslEtter

Aby być zawsze na bieżąco ze wszystkimi szkoleniami, publikacjami oraz aktualnościami, dodaj swój adres do newslettera.

ZApisz się

Ta strona korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Kontynuując przeglądanie strony akceptujesz pliki cookies.
Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej informacji